تالار پذیرایی ونوس در قائمشهر

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
1473
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
1473
آقای قربانی
011-42041620
09359446887
09112232418
قائمشهر - خیابان ساری - چشمه سر - ساروکلا - میانرود - کوهساران ۳۴
تالار پذیرایی ونوس در قائمشهر
تالار پذیرایی ونوس در قائمشهر

توضیحات

تالار پذیرایی ونوس در قائمشهر

امروزه بر خلاف روزگاران گذشته که بسیاری از مراسم‌ های عقد و عروسی داخل منزل برگزار می‌شد ، همه به دنبال تالار های پذیرایی ویژه‌ عقد و عروسی هستند . برگزاری مراسم عروسی در تالار های پذیرایی نه‌ تنها بسیاری از دردسر های قبل از عروسی از جمله آماده‌ سازی فضای عروسی ، تهیه‌ غذا ، آماده‌ سازی وسایل و ظروف مورد نیاز ، آماده سازی میز و صندلی و … را برطرف می‌کند ، بلکه باعث می‌شود تا مراسم مجلل‌ تر و با کیفیت بهتری برگزار گردد .

یک تالار پذیرایی خوب باید در ارائه‌ تمامی خدمات ، به کیفیت و سلیقه‌ عروس و داماد توجه کرده و لوازم رفاهی مورد نیاز مهمانان را نیز برای آن‌ها فراهم کند . خدماتی از جمله نورپردازی مناسب ، سیستم صوتی و تصویری خوب ، کیفیت بالای غذا ، تمیزی سالن و محیط ، در نظر گرفتن پارکینگ مناسب ، سیستم تهویه‌ مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی خوب ، دکوراسیون منظم و خوب و همچنین بهره‌مندی از پرسنل مجرب ، دقیق و خوش‌برخورد از ویژگی‌ های یک سالن پذیرایی خوب است .

تالار پذیرایی وی آی پی ونوس با ظرفیت 600 نفر در دو طبقه مجزا با ویو بسیار زیبا و جنگلی دارای فضای بسیار زیبا برای عقد آریایی و پارکینگ و حیاط بزرگ و آلاچیق های سر باز و سر بسته با نور پردازی و آتش بازی رایگان با کارکنان مجرب با بهترین نوع کیفیت غذایی شبی رویایی برای زوج‌ های جوان به ارمغان میاورد .

کلمات کلیدی :

تالار پذیرایی ونوس در قائمشهر آدرس تالار پذیرایی ونوس در قائمشهر شماره تماس تالار پذیرایی ونوس در قائمشهر

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر